Praktijken te koop gevraagd

Zoek je een geschikte koper voor je tandartspraktijk? Hier vind je de zoekvraag van tandartsen en andere partijen die een praktijk willen overnemen.

Een goede praktijkoverdracht

Je mondzorgpraktijk verkopen

Als je je tandartspraktijk, of andere praktijk voor mondzorg, wilt verkopen, wil je dat doen aan een koper die bij jouw patiënten en bij jouw team past. Wij helpen je bij het proces van praktijkoverdracht. We kennen veel tandartsen die een praktijk willen kopen. En we kennen de ketenorganisaties op de markt. We komen naar je toe om de praktijk te zien. Zodat we de voor jou meest passende partijen bij je kunnen introduceren.

Ronde afbeelding

Veelgestelde vragen

Wat is een goed moment om de verkoop in gang te zetten?

Het is verstandig 3 tot 5 jaar voor je wilt stoppen met werken je te oriënteren op verkoop van je tandartspraktijk. Je kunt dan tijdig je financiële en fiscale situatie in kaart (laten) brengen. Als je wilt verkopen aan een keten dan hecht de keten aan nog een periode van samenwerking van bij voorkeur minimaal 3 jaar.

Lorem ipsum dolar sit amet

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Proin luctus tortor vel arcu maximus condimentum. Nam in ante et arcu pellentesque congue non et dolor. Etiam vitae orci vel eros bibendum venenatis. Donec sit amet eros id diam suscipit vehicula. Praesent a ullamcorper mi. Mauris accumsan venenatis aliquet. Vestibulum velit enim, tempor sed tellus a, sollicitudin porta tortor. Donec nec tortor diam. Sed hendrerit commodo placerat. Integer euismod nisi ac nunc maximus hendrerit vel eu urna.

Lorem ipsum dolar sit amet